Awareness-kampagner med humoristisk twist
“Vi bliver nødt til at gøre tingene sjove og spændende. Derfor har vi indgået et samarbejde med Humor mod hacking. Det passer rigtigt godt ind i vores organisation” fortalte Thomas Janke fra Bestseller de 400 deltagere på årets store Computerworld-konference om it-sikkerhed i januar 2021.
Live-hack giver medarbejderne en aha-oplevelse
Live-hack er også et vigtigt værktøj i Bestsellers awareness-kampagne
“Vi samler jævnligt en gruppe på 80-100 medarbejdere og laver live-hack på vores egne systemer. Det gør stort indtryk, og medarbejderne forstår, hvorfor de også selv skal have fokus på it-sikkerhed,” siger Thomas Janke.
Se video herunder – fra DEEP DIVE på konferencen:
Sådan arrangerer Thomas live-hack:
Se video herunder – fra DEEP DIVE på konferencen:
Sådan udføres live-hack – teknisk set:
Se vores fælles præsentation på konferencen:
Humor mod hacking og Bestseller om awareness
I det fælles oplæg gav de to awareness-eksperter inspiration til awarenesskampagner med humor som den røde tråd i kampen mod cyberkriminalitet.
Hør om værktøjer:
micro-learning med animationsfilm og quizzer, phishingkampagner, CEO-involvering, nudging, med mere.
Kontakt os for mere info: info@humormodhacking.dk
Humor på globalt arbejde
- 350.000 medarbejdere i mere end 70 lande bruger e-learning og videoer fra Humor mod hacking
- Kampagnen findes på dansk, engelsk, norsk, svensk, tysk, fransk, russisk, kinesisk og færøsk
Tjek os ud – her et sprog-mix fra filmen ‘Tjek på persondata og GDPR’:
Filmen her er et forkortet demoklip.
Skræddersyning
Vi tilbyder at skræddersy indhold, så det passer til jeres virkelighed. Har I brug for kampagnen på et nyt sprog, så kontakt os, så vurderer vi, om det er det sprog, der skal ligge øverst på listen til næste versionering.
Lad os høre, hvis I har nogen ønsker: info@humormodhacking.dk