Ja. Kampagnen virker


I anmeldelser og evalueringer er tilbagemeldingerne fra kunderne over en kam, at Humor mod hacking er en “Effektiv opmærksomhedskampagne”. Kampagnen er blevet brugt af mange forskellige organisationer – fra offentlige myndigheder, kommuner og universiteter til store private virksomheder.

Læs anmeldelser nedenfor:

Image

Køge Kommune

“Kampagnen omkring filmene sprænger rammerne for alle vores tidligere awareness kampagner, når vi sammenligner hit-raten (læsninger) på vores intranet.”

“Nyhederne (på intranettet) med tegnefilmene fra Kelsa Media fik dobbelt så mange læsninger som tidligere videokampagner og næsten tre gange så mange i forhold til en “almindelig” awareness nyhed.”

“Bedre effekt end alle andre kampagner, og medarbejderne i Køge Kommune tager godt imod de korte budskaber om bedre it-sikkerhed” Brian Kjelin Olsen, it-sikkerhedskoordinator, Køge Kommune

Realdania

Realdania kørte kampagnen Humor mod hacking i foråret 2017
“Kampagnen blev vel modtaget af kollegerne i Realdania og så blev så vidt vi kunne se set med et lille smil på læben.”

“Jeg er sikker på, at filmene har medvirket til at øge fokus på awareness og at kampagnen derfor har virket. Vi får mange flere henvendelser fra brugerne, når de oplever noget mistænkeligt.”

“Samarbejdet med Kelsa Media har fungeret fint og vi synes at vi har fået en god support.”Svenn Henningsen, it-konsulent, Realdania

Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet

“Budskaberne rammer helt i plet – spot on. Svære budskaber formidles let og virkningsfuldt. Filmene er sjove, skarpe, humoristiske. Særdeles velegnede til medarbejdere som awareness i offentlige organisationer.”

“Filmene bruges sammen med Siscons Control Manager og det fungerer godt og helt uden problemer. De to produkter tilsammen er et særdeles velegnet værktøj til håndtering af informationssikkerhed og awareness.”

“Fine tilbagemeldinger, filmene blevet modtaget godt. Har virket efter hensigten: højnet medarbejdernes awareness omkring informationssikkerhed.”Thomas Tae Yang Jørgensen, informationssikkerhedsmedarbejder ved Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet


Image
Andre kunder, der med god effekt har brugt kampagnen til at øge deres medarbejderes it-sikkerhedsbevidsthed:
  • Danske ministerier og styrelser

    Udenrigsministeriet, Erhvervs- og Vækstministeriet, Kulturministeriet, Sundheds- og Ældreministeriet, Undervisningsministeriet, Energi-, Klima- og Miljøministeriet, Ankestyrelsen

  • Danske kommuner

    Køge og Randers, blandt andre

  • DLG

    DLG Group er den største landbrugsbedrift i Europa

  • Seges

    SEGES tilbyder løsninger til fremtidens landbrugs- og fødevaresektor.

  • Hedeselskabet

    Hedeselskab skaber grøn innovation og udvikler løsninger til klimatilpasning og naturbeskyttelse.

  • MT Højgaard

    MT Højgaard Group er et af de førende bygge- og anlægsvirksomheder i de nordiske lande.

  • Dansk Supermarked

    Dansk Supermarked Group er et internationalt detailfirma med hjemsted i Danmark.

  • TBI, Holland

    TBI Companies har specialiseret ekspertise inden for teknik, byggeri og infrastruktur på højt niveau. Baseret i Holland.

  • Unifeeder

    Unifeeder er et dynamisk logistikfirma med det største og bedst forbundne feeder- og shortsea-netværk i Nordeuropa.

  • DI (Dansk Industri)

    DI har til formål at skabe de bedste arbejdsforhold for dansk industri for at forbedre konkurrencefordelene.

  • Realdania

    Realdania er en privat organisation i Danmark, der blandt andet støtter filantropiske projekter inden for arkitektur og planlægning.

  • AP Pension

    AP Pension koncern med hjemsted i Danmark

  • Tryg Forsikring

    Tryg er et af Nordens største skadesforsikringsselskaber med aktiviteter i Danmark, Norge og Sverige.

  • University Colleges i hele Danmark

    • UCL (University College Lillebælt) • UCC • UC Sjælland • UC Syddanmark • VIA UC • UC Nordjylland

  • EUC Nord

    Professionelt college for tekniske og erhvervsmæssige studier